maheshabe14
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 مهر 1392برچسب: آیا شما به من کمک میکی ؟؟؟؟, توسط بی امید |

 

 آیا کسی هست مرا یاری کند ؟

 

 یکی به او بگوید: من از او هیچ توقعی ندارم !

 به او بگوید:زندگیم در همان لحظه ای خلاصه

شده که او از مقابل تنها پنجره اطاقم می گذرد!

یکی به او بگوید: اگر از من هیچ حرکتی که دال

 بر دوست داشتنش باشد نمی بینی به این

 خاطر است که من سالهاست روی این

 صندلی میخکوب شده ام ! سالهاست که تنها

 دلخوشی من همین پنجره ای است که روبه

 کوچه باز می شود . یکی به او بگوید : اگر

  مدتی جواب نامهایش را ندادم به این خاطر

  است که خواهرم از ترس پدرم دیگر برایم

 نامه نمی نویسد !  یکی به او بگوید من قادر

 نیستم دستهایم را تکان بدهم ! یکی به او بگوید

 آنچه از من باقی مانده  صورتی زیبا و چشمانی

  است که مدتهاست به شوق دیدن او هر روز

 از صبح تا غروب به کوچه خیره می شود به

 امید اینکه او از زیر پنجره اطاق من گذر کند

 و دستی برایم تکان بدهد . فقط همین به او

 بگوئید من دوستش دارم همین .

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.